Ispitivanje zadovoljstva korisnika

03.12.2012. Ada

U ustanovama primarne zdravstvene zaštite istraživanje će se sprovesti 03. decembra 2012. godine u trajanju od jednog dana i to od 7-20 časova tj. do kraja radnog vremena.

U istraživanju se koriste dostavljeni upitnici za primarnu zdravstvenu zaštitu (Upitnik o zadovoljstvu korisnika radom službe opšte medicine, pedijatrije ili ginekologije; Zadovoljstvo korisnika stomatološkom zdravstvenom zaštitom i Upitnik o zadovoljstvu korisnika radom specijalističke službe). Nakon toga je potrebno organizovati iste večeri (03. decembar) dostavljanje kutija sa upitnicima u nadležni institut/zavod za javno zdravlje.

Institut za javno zdravlje obrađuje podatke i dostavlja ih zdravstvenim ustanovama, koji će analizirati podatke i preuzeti odgovarajuće mere za poboljšanje kvaliteta zdravstvene zaštite u svojoj instituciji.


kvalitet

02.07.2021. godine Predsednik Opštine Ada je dodelio zahvalnicu Domu zdravlja Ada za vredan, savestan i primeran rad tokom epidemije koronavirusa.


Izaberite lekara

Poštovani sugrađani,
Ukoliko se do sad niste opredelili za svog izabranog lekara, podsećamo Vas da svakog radnog dana od 7-19h u našem Domu zdravlja možete za sebe ili svoje mališane izabrati:

Kako izabrati lekara?
Lista izabranih lekara


Akreditovan Dom zdravlja Ada

kvalitet

Agencija za akreditaciju zdravstvenih ustanova Srbije dodelio je u junu 2015. godine Domu zdravlja Ada SERTIFIKAT O AKREDITACIJI na period od SEDAM godina od juna 2015. do juna 2022. godine.


Prevencija

Prevencija bolesti predstavlja sve aktivnosti koje se sprovode kako bi se sprečila pojava bolesti, kako bi se rano otkrila hronična oboljenja i na vreme primenila odgovarajuća terapija.
Kada se bolest uoči na vreme, ponekada je dovoljno samo da se promene štetne životne navike, da bi se sprečio njen dalji razvoj, mogućnost primene terapije je veća, šanse za ozdravljenje su veće. Dalje...


Ciljani pregledi

Ciljani pregled na:


Pacijenti


Linkovi

pecat